Regulamin
REGULAMIN OBIEKTU
„WILLA POD BRZEŹNIKIEM”Ul. Tokarska 15a, 58-533 Bukowiec
(obowiązuje od 22/11/2023)
UWAGI WSTĘPNE
Nie akceptujemy rezerwacji na imprezy typu wieczory kawalerskie, panieńskie, 18ki i tym podobne.
PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenieobiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej,zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie Dokonując ww. wymienionej czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym z pokoi oraz w biurze obiektu.
DOBA NOCLEGOWA
1. Doba pobytu w obiekcie rozpoczyna się o 15.00 w dniu przyjazdu, kończy o 10.00 w dniu wyjazdu. Goście przyjmowani są do godziny najdalej 21.00 w dniu przyjazdu.
2. Przedłużenie doby pobytowej jest możliwe w miarę dostępności obiektu (pokoi), tylko i wyłącznie po uzyskaniu zgody obsługi obiektu
REZERWACJA I MELDUNEK
1. Rezerwacja może być dokonana telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Po dokonaniu rezerwacji Gość zobowiązany jest do wpłacenia w ciągu 3 dni od daty rezerwacji zadatku w wysokości 50% całkowitej opłaty za pobyt. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
3. Rezygnacja z pobytu lub zmiana zgłoszona po otrzymaniu zadatku przez Kierownictwo „ Willa POD BRZEŹNIKIEM", złożona na piśmie lub mailowo w terminie 30 dni przed datą początku początku pobytu (decyduje data otrzymania rezygnacji przez Usługodawcę) w przypadku rezerwacji obejmujących okresy: Bożego Narodzenia, Sylwestra, ferii zimowych, Wielkanocy i wakacji oraz 14 dni w przypadku pozostałych terminów, skutkuje rozwiązaniem umowy, a otrzymany zadatek podlega zwrotowi (przelewem na konto Gościa)
4. Złożenie rezygnacji w terminach krótszych niż wymienione oznacza odstąpienie od umowy, a otrzymany zadatek nie podlega zwrotowi (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego)
5. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu przed jego zakończeniem Obiekt nie zwraca opłaty za pozostałą część pobytu.
6. W przypadkach niezależnych od Gościa lub Wynajmującego, istnieje możliwość zmiany terminu pobytu w obiekcie na dowolny inny termin, nie później niż do 2 miesięcy od daty początku pobytu i w zależności od dostępności obiektu.
7. Podstawą do zameldowania jest okazanie obsłudze obiektu dokumentu tożsamości.
8. Gość jest zobowiązany do uiszczenia całkowitej opłaty za pobyt podczas meldowania.
9. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w godzinach 8.00:a 22.00.
10. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa , który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin.
11. Obiekt „Willa POD BRZEŹNIKIEM” może natychmiastowo wymeldować Gości, którzy podczas swojego pobytu rażąco naruszyli Regulamin, zachowując się agresywnie lub wulgarnie w szczególności w okresie ciszy nocnej (22.00 – 6.00). Informacje uzyskane od sąsiadów o wyjątkowo głośnym i wulgarnym zachowaniu mogą również być podstawą do natychmiastowego wymeldowania. Niszczenie mienia obiektu, mienia Gości lub pracowników obiektu również podlega powyższym działaniom.
12. W przypadku wymeldowania Gości, którzy rażąco naruszyli Regulamin obiektu, obiekt nie zwraca opłaty za pobyt (skrócenie pobytu) a Gości obciąża za wyrządzone szkody. 13. Podczas przekazywania kluczy osoba wprowadzająca udziela instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń i udziela ogólnych informacji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń i wyposażenia Obiektu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń od Gościa za wyrządzone szkody również po jego wyjeżdzie.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
4. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo do zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóżnienia z uregulowaniem platnosci za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gościa bez nadzoru. 6. Po ustaniu zakwaterowania Gość jest zobowiązany zwrócić apartament Wynajmującemu w stanie niepogorszonym.
7. W dniu wyjazdu Gość jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament osobie wyznaczonej do obsługi w celu skontrolowania stanu miejsca noclegowego. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze przez obsługę, mogą być dochodzone na drodze cywilno-prawnej.
8. W przypadku zgubienia kompletu kluczy Gość zostanie obciążony opłatą umowną w wysokości 100 zł.
9. Gość zobowiązany jest zgłosić się w biurze obiektu w dniu zakończenia pobytu w celu dopełnienia formalności wymeldowania (tj. odebranie apartamentu i zwrot kluczy).
10. Obiekt oraz personel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gościa bez nadzoru.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty pozostawione przez Gościa w obiekcie będą odesłane na wskazany adres na koszt Gościa.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres 2 miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty przechodzą na własność obiektu.
CISZA NOCNA W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 7:00
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Obecność zwierząt na terenie obiektu jest możliwa jedynie po wcześniejszym uzyskaniu zgody od obsługi obiektu i jest uzależniona od gatunku oraz rasy zwierzęcia. Po uzyskaniu zgody zwierzęta mogą przebywać za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel jest zobowiązany za trzymanie go w taki sposób aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości oraz personelu. Obecność psów ras uznawanych powszechnie za niebezpieczne oraz mieszańców tych ras jest bezwzględnie zakazana. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę zarówno na terenie obiektu jak i na całej posesji.
2. W obiekcie dozwolone jest palenie tytoniu jedynie w miejscu wyznaczonym na zewnątrz budynku.3. W pokojach nie wolno przechowywać ładunków niebezpiecznych np. broni, amunicji materiałów łatwopalnych, rozpuszczalników i farb itp.
4. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
5. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokoju rzeczy należących do apartamentu (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia itd.)